Er zijn 26 vacatures gevonden

Bij Wiertz Company geloven ze dat iedereen meer kan dan hij of zij zelf denkt. Zij denken in mogelijkheden, in het benutten van kansen en samen nieuwe uitdagingen opzoeken en aanpakken.

Als deze instelling bij jou past en je een werkgever zoekt die je helpt te groeien en het beste uit jezelf te halen, dan is dit jouw kans. Wij zijn op zoek naar een National Salesmanager Payroll voor het label ‘Payroll Nederland.nl’.

De Zuid-Nederlandse arbeidsmarkt kent Wiertz Company door en door. Jarenlange ervaring, vakkennis en een compleet dienstenpakket zijn hun tools. De nieuwe Salesmanager gaat bijdragen aan het veroveren van de landelijke markt op het gebied van personeelsadministratie en payroll.

 

De functie

De National Salesmanager Payroll Nederland bewerkt de flexmarkt op zodanige wijze dat targets op het gebied van omzet, marge en marktaandeel jaarlijks gehaald worden. De Salesmanager Payroll heeft een belangrijke rol in de uitvoering van het commerciële beleid van Wiertz Company en legt de focus op het payroll-marktsegment.

Als Salesmanager Payroll Nederland ben je medeverantwoordelijk voor het versterken van de  landelijke positie van de organisatie in de markt en rapporteer je aan de CCO. Hierbij horen de volgende taken:

  • Genereren van nieuwe klantrelaties.
  • Opstellen en uitbrengen van offertes.
  • Coördineren en deelnemen aan landelijke tendertrajecten.
  • Samenwerking met de interne organisatie.
  • Genereren van langdurige samenwerkingsovereenkomsten.
  • Volledig op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen de markt en daarop inspelen.

Je werkgebied is heel Nederland. Uiteraard werk je dagelijks aan het uitbreiden en onderhouden van je netwerk.

 

Wat wij vragen

  • Een commerciële doorzetter met vakkennis en discipline.
  • Afgeronde HBO opleiding (bijvoorbeeld Commerciële Economie of Bedrijfskunde).
  • Minimaal 5 jaar ervaring met sales- en accountmanagement (landelijk).
  • Aangevuld met relevante cursussen (bijvoorbeeld: onderhandelen, verkopen, relatiebeheer, key- account management).
  • Ervaring in de uitzendbranche/ payrollbranche is een must.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je bent fulltime beschikbaar voor 40 uur per week, minimaal 36 uur per week.

 

Wat jij krijgt

Als je onderdeel wordt van de Wiertz familie ben je verzekerd van een betrokken werkgever, maak je onderdeel uit van een ambitieuze, groeiende onderneming en heb je gezellige en enthousiaste collega’s.

  • Een aantrekkelijk maandsalaris.
  • Flexibel employee benefits pakket.
  • Individuele bonusregeling (resultaatafhankelijk).
  • Toegang tot meer dan 140 online trainingen en keuze uit meerdere klassikale trainingen.
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan.
  • Laptop en mobiele telefoon.
  • Uitzicht op vast dienstverband.

Successen worden gevierd, dus hou alvast rekening met leuke borrels en bedrijfsuitjes!

 

De kernwaarden

Daarnaast is het belangrijk dat je aan de volgende criteria voldoet:

  • Je bent verantwoordelijk: je bent vakvolwassen en daadkrachtig.
  • Je ziet kansen: je hebt een gedreven, commerciële instelling.
  • Je durft altijd: je bent zelfverzekerd en staat open voor nieuwe ervaringen,
  • Je werkt samen: je zoekt actief de samenwerking met collega’s.

 

De organisatie

Wiertz Company is een familiebedrijf dat zich sinds de oprichting in 1997 tot een vooraanstaande speler op de Limburgse flexmarkt heeft ontwikkeld. Met 100 collega’s werken ze dagelijks aan het gelukkig maken van werkgevers en werknemers, waarbij oprechte persoonlijke aandacht altijd het uitgangspunt is.

Locatie: Centraal Nederland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Bij Wiertz Company geloven ze dat iedereen meer kan dan hij of zij zelf denkt. Zij denken in mogelijkheden, in het benutten van kansen en samen nieuwe uitdagingen opzoeken en aanpakken.

Wiertz Company

Als deze instelling bij jou past en je een werkgever zoekt die je helpt te groeien en het beste uit jezelf te halen, dan is dit jouw kans. Wij zoeken een National Salesmanager International Recruitment.

De Zuidoost-Nederlandse arbeidsmarkt kent Wiertz Company door en door. Jarenlange ervaring, vakkennis en een compleet dienstenpakket zijn hun tools. De nieuwe National Salesmanager International Recruitment gaat bijdragen aan het veroveren van de landelijke flexmarkt en heeft hierbij de focus op internationale inleen.

De functie

De National Salesmanager International Recruitment bewerkt de flexmarkt op zodanige wijze dat targets op het gebied van omzet, marge en marktaandeel jaarlijks gehaald worden. De Salesmanager heeft een belangrijke rol in de uitvoering van het commerciële beleid van Wiertz Company en legt de focus op internationale inleen van arbeidsmigranten.

Als National Salesmanager International Recruitment ben je medeverantwoordelijk voor het versterken van de landelijke positie van de organisatie in de markt en rapporteer je aan de CCO. Hierbij horen de volgende taken:

  • Genereren van nieuwe klantrelaties.
  • Opstellen en uitbrengen van offertes.
  • Coördineren en deelnemen aan landelijke tendertrajecten.
  • Samenwerking met de interne organisatie om klantbehoefte naar tevredenheid in te vullen.
  • Genereren van langdurige samenwerkingsovereenkomsten.
  • Volledig op de hoogte zijn van de ontwikkelingen binnen de markt en daarop inspelen.
  • Je werkgebied is heel Nederland. Uiteraard werk je dagelijks aan het uitbreiden en onderhouden van je netwerk.

Wat wij vragen

  • Een commerciële doorzetter met vakkennis en discipline.
  • Afgeronde HBO opleiding (bijvoorbeeld Commerciële Economie of Bedrijfskunde).
  • Minimaal 5 jaar ervaring met sales- en accountmanagement (landelijk).
  • Aangevuld met relevante cursussen (bijvoorbeeld: onderhandelen, verkopen, relatiebeheer, key- account management).
  • Ervaring in de uitzendbranche is een must.
  • Ervaring en kennis met internationale inleen is een pre.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Je bent fulltime beschikbaar voor 40 uur per week.

Wat jij krijgt

Als je onderdeel wordt van de Wiertz familie ben je verzekerd van een betrokken werkgever, maak je onderdeel uit van een ambitieuze, groeiende onderneming en heb je gezellige en enthousiaste collega’s.

  • Een aantrekkelijk maandsalaris.
  • Flexibel employee benefits pakket.
  • Individuele bonusregeling (resultaatafhankelijk).
  • Toegang tot meer dan 140 online trainingen en keuze uit meerdere klassikale trainingen.
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan.
  • Laptop en mobiele telefoon.
  • Uitzicht op vast dienstverband.
  • Successen worden gevierd, dus hou alvast rekening met leuke borrels en bedrijfsuitjes!

De kernwaarden

Daarnaast is het belangrijk dat je aan de volgende criteria voldoet:

  • Je bent verantwoordelijk: je bent vakvolwassen en daadkrachtig.
  • Je ziet kansen: je hebt een gedreven, commerciële instelling.
  • Je durft altijd: je bent zelfverzekerd en staat open voor nieuwe ervaringen.
  • Je werkt samen: je zoekt actief de samenwerking met collega’s.

De organisatie

Wiertz Company is een familiebedrijf dat zich sinds de oprichting in 1997 tot een vooraanstaande speler op de Zuidoost-Nederlandse flexmarkt heeft ontwikkeld. Met 100 collega’s werken we dagelijks aan het gelukkig maken van werkgevers en werknemers, waarbij oprechte persoonlijke aandacht altijd het uitgangspunt is.

Locatie: Centraal Nederland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Beleggen anno nu: volledig webbased en een mobiele App.

sales electonische componenten

 

Klanten kunnen op elk moment en op elke plek met een internetverbinding hun orders plaatsen, 24/7! Net zoals jij internet gebruikt. En daarom ontwikkelt en gebruikt deze organisatie de allernieuwste technieken. En met succes: het online beleggingsplatform is uitgeroepen tot het meest gebruiksvriendelijke.

Wanneer je kiest voor de beleggingswereld dan kom je terecht in een ultramoderne organisatie. Eigentijds, sterk gericht op de nieuwste IT-technieken, informeel en altijd denkend in het belang van de klant. Een organisatie waar het niet gaat om rangen en standen, maar om slimme oplossingen en uitstekende dienstverlening. En als jij daar goed in bent, dan krijg je kansen.

Waanzinnige start van je carrière

Je begint je loopbaan met het telefonisch beantwoorden van vragen van onze klanten die zelf beleggen over hun orders, portefeuilles, het handelssysteem en (inter)nationale beurzen. Ook plaats je telefonische orders. Zo raak je, natuurlijk met ondersteunende trainingen, thuis in de beleggingswereld. De volgende stap in jouw ontwikkeling is het te woord staan van de klanten die hun vermogen laten beleggen. Zo kun jij jouw beleggingskennis nog verder verdiepen en verbreden. En na verloop van tijd gaan de organisatie verder met je kijken; wil je doorgroeien naar teamleider? Naar relatiebeheerder? Naar de brokerdesk? Of ambieer je een vervolg binnen de IT-afdelingen om daar te werken aan de nieuwste technische ontwikkelingen? Waar jouw kwaliteiten het beste tot hun recht komen, de organisatie biedt je kansen.

Denk je: dit is mijn wereld…


Dan zien wij graag jouw sollicitatie tegemoet! Na een grondige selectieprocedure wordt er energie in je gestoken en achter jouw loopbaanontwikkeling gestaan. Van jou verwachten we een enorme gedrevenheid, frisse ambitie, flinke dosis leergierigheid, flexibiliteit ten aanzien van je werktijden en een servicegerichte instelling door altijd vanuit de klant te denken. Maar bovenal vinden is het belangrijk dat je interesse hebt in beleggen en de financiële wereld én een enorme drive om jezelf verder te ontwikkelen.

Je hebt een HBO of WO opleiding afgerond en je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar. Wisselende werktijden zijn voor jou geen probleem.

Aanbod

Je ontvangt een prima salaris, naast een premievrij pensioen, 27 vakantiedagen en een enorm aanbod aan opleidingen. Je werkt in een prachtig modern kantoor op de Zuidas met een bedrijfskantine waar dagelijks de heerlijkste gerechten voor je worden klaar gemaakt.

Maar naast lekker eten denken we ook aan je conditie: gratis sporten (bootcampen, kickboksen, fietsen, hardlopen, yoga) met de BootCamp club, en gesponsord fitnessen. En natuurlijk: de vrijdagmiddagborrel met gratis hapjes en drankjes in de bar (met pooltafel, dartbord en dakterras)!

Locatie: Werklocatie
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Scholen kopen bij voorkeur van een Accountmanager met kennis van de onderwijssectorIemand die zelf leraar is (geweest) begrijpt heel goed hoe het werkt binnen een school.  

 

Brand New Sales zoekt voor de marktleider op gebied van online nascholingen docenten met commerciële ambitie. 

Met de nieuwste technieken, een eigen studio, eigen ICT-ontwerpers en een designafdeling zijn zij in staat snel te accelereren en in te spelen op de kansen die de markt biedt. Het is een gezond en dynamisch bedrijf met enorme potentie. De komende jaren voorzien zij explosieve groei. 

 

Met twee nieuwe producten op de scholenmarkt bieden zij complete nascholingspakketten voor leerkrachten in het primair en het voortgezet onderwijs. Daarmee spelen ze in op de nascholingsbehoefte in het onderwijs. Vanwege het grote succes zijn ze op zoek naar uitbreiding van het accountmanagement team in de regio’s Noord-Holland, Gelderland en Midden Nederland. 

 

Naast uitgebreide marketingprogramma’s zetten zij in op professioneel accountmanagement. Waarbij ze zich richten op directies van scholen en eventueel overkoepelende organen. Ze zoeken daarvoor verantwoordelijke, ondernemende, initiatiefrijke professionals met kennis van de markt en bij voorkeur met een bruikbaar netwerk.

 

Bekijk ook het Video Interview waarin de Directeur, Manager Educatie en twee Accountmanagers vertellen over de organisatie, de cultuur, de rol, training, begeleiding en de carrièremogelijkheden.

 

Het profiel 

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding
  • Je hebt ervaring voor de klas of als schoolleider ervaring in het primair onderwijs
  • Je bent ondernemend en hebt commercieel talent
  • Je bent een enthousiaste en overtuigende gesprekspartner
  • Je weet goed om te gaan met schoolbesturen en directieleden binnen het onderwijs
  • Je werkt resultaatgericht en zelfstandig
  • Je woont in Noord-Holland

Arbeidsvoorwaarden 

  • Marktconform salaris afhankelijk van je ervaring
  • 40 vakantiedagen (op te nemen in de schoolvakanties)
  • Mogelijkheden je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak
  • Bedrijfsauto, laptop en een telefoon
Locatie: Noord-Holland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Scholen kopen bij voorkeur van een Accountmanager met kennis van de onderwijssectorIemand die zelf leraar is (geweest) begrijpt heel goed hoe het werkt binnen een school.  

 

Brand New Sales zoekt voor de marktleider op gebied van online nascholingen docenten met commerciële ambitie. 

Met de nieuwste technieken, een eigen studio, eigen ICT-ontwerpers en een designafdeling zijn zij in staat snel te accelereren en in te spelen op de kansen die de markt biedt. Het is een gezond en dynamisch bedrijf met enorme potentie. De komende jaren voorzien zij explosieve groei. 

 

Met twee nieuwe producten op de scholenmarkt bieden zij complete nascholingspakketten voor leerkrachten in het primair en het voortgezet onderwijs. Daarmee spelen ze in op de nascholingsbehoefte in het onderwijs. Vanwege het grote succes zijn ze op zoek naar uitbreiding van het accountmanagement team in de regio’s Noord-Holland, Gelderland en Midden Nederland. 

 

Naast uitgebreide marketingprogramma’s zetten zij in op professioneel accountmanagement. Waarbij ze zich richten op directies van scholen en eventueel overkoepelende organen. Ze zoeken daarvoor verantwoordelijke, ondernemende, initiatiefrijke professionals met kennis van de markt en bij voorkeur met een bruikbaar netwerk.

 

Bekijk ook het Video Interview waarin de Directeur, Manager Educatie en twee Accountmanagers vertellen over de organisatie, de cultuur, de rol, training, begeleiding en de carrièremogelijkheden.

 

Het profiel 

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding
  • Je hebt ervaring voor de klas of als schoolleider ervaring in het primair en voorgezet onderwijs
  • Je bent ondernemend en hebt commercieel talent
  • Je bent een enthousiaste en overtuigende gesprekspartner
  • Je weet goed om te gaan met schoolbesturen en directieleden binnen het onderwijs
  • Je werkt resultaatgericht en zelfstandig
  • Je woont in Gelderland

Arbeidsvoorwaarden 

  • Marktconform salaris afhankelijk van je ervaring
  • 40 vakantiedagen (op te nemen in de schoolvakanties)
  • Mogelijkheden je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak
  • Bedrijfsauto, laptop en een telefoon 
Locatie: Gelderland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Scholen kopen bij voorkeur van een Accountmanager met kennis van de onderwijssectorIemand die zelf leraar is (geweest) begrijpt heel goed hoe het werkt binnen een school.  

 

 

Brand New Sales zoekt voor de marktleider op gebied van online nascholingen docenten met commerciële ambitie. 

Met de nieuwste technieken, een eigen studio, eigen ICT-ontwerpers en een designafdeling zijn zij in staat snel te accelereren en in te spelen op de kansen die de markt biedt. Het is een gezond en dynamisch bedrijf met enorme potentie. De komende jaren voorzien zij explosieve groei.

 

Met twee nieuwe producten op de scholenmarkt bieden zij complete nascholingspakketten voor leerkrachten in het primair en het voortgezet onderwijs. Daarmee spelen ze in op de nascholingsbehoefte in het onderwijs. Vanwege het grote succes zijn ze op zoek naar uitbreiding van het accountmanagement team in de regio’s Noord-Holland, Gelderland en Utrecht. 

 

Naast uitgebreide marketingprogramma’s zetten zij in op professioneel accountmanagement. Waarbij ze zich richten op directies van scholen en eventueel overkoepelende organen. Ze zoeken daarvoor verantwoordelijke, ondernemende, initiatiefrijke professionals met kennis van de markt en bij voorkeur met een bruikbaar netwerk.

 

Bekijk ook het Video Interview waarin de Directeur, Manager Educatie en twee Accountmanagers vertellen over de organisatie, de cultuur, de rol, training, begeleiding en de carrièremogelijkheden. 

 

Het profiel 

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding
  • Je hebt ervaring voor de klas of als schoolleider ervaring in het voorgezet onderwijs  
  • Je bent ondernemend en hebt commercieel talent
  • Je bent een enthousiaste en overtuigende gesprekspartner
  • Je weet goed om te gaan met schoolbesturen en directieleden binnen het onderwijs 
  • Je werkt resultaatgericht en zelfstandig
  • Je woont in de provincie Utrecht

Arbeidsvoorwaarden 

  • Marktconform salaris afhankelijk van je ervaring
  • 40 vakantiedagen (op te nemen in de schoolvakanties)
  • Mogelijkheden je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak
  • Bedrijfsauto, laptop en een telefoon 
Locatie: Provincie Utrecht
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Via de pakketten van webshops als Zalando en MediaMarkt hebben de inserts van onze klant het afgelopen jaar huishoudens bereikt in 30 landen over de hele wereld. Ruim 200 miljoen!

Booking.com en HelloFresh zijn voorbeelden van adverteerders die bekend zijn met hun ijzersterke combinatie van performance en branding. Zij delen mee in het wow-moment dat klanten van de publishers hebben bij het uitpakken van hun pakket, of bij het doorspitten van de nieuwste editie van hun favoriete magazine of krant. Je begrijpt, een betere timing om een potentiële klant te verrassen met een relevante kortingsactie bestaat niet. En dat is precies waarom zij groeien en jou nodig hebben. Omdat het werkt.

Inserts zijn voor steeds meer adverteerders inmiddels structureel onderdeel van de marketingmix. Daarmee neemt de vraag naar campagnes toe. Zowel naar schaalbare follow-up campagnes via bekende kanalen, als naar nieuwe mogelijkheden buiten de gebaande paden. Jouw klant heeft een nieuwe afzetmarkt aan de andere kant van de wereld op het oog? Dan fix jij het distributienetwerk waarmee je zijn doelgroep met het beschikbare budget zo efficiënt als mogelijk bereikt. Dat is wat ze doen. Zij fixen dingen.

Daarom reikt hun netwerk morgen tot daar waar we vandaag nog niet zijn. The sky is the limit? Then push the sky away.

Scaling up

Ons diverse team Media Planners en Publisher Managers levert dagelijks topprestaties. Met veel energie en toewijding managen zij schaalbare campagnes van hoge kwaliteit en rocken zo de insertmarkt. Een markt die in beweging is als nooit tevoren. Dat komt niet alleen door de vele succescases die ze inmiddels hebben ontwikkeld, maar ook dankzij een recente gerechtelijke uitspraak. Dat biedt enorme kansen. En die gaan ze pakken!

Daarom verwelkomen we graag nieuwe, gelijkgestemde klasbakken om samen  succesvol te zijn. Je kan hun overtuigen met een enorme drive, creativiteit en een fikse portie levensvreugde en gezelligheid. Je kennis van de business komt op de tweede plaats.

We geloven dat medewerkers net zo happy moeten zijn als klanten. Daarom hechten wij veel waarde aan de juiste samenstelling van het team, waarbij iedereen optimaal in zijn kracht wordt gebruikt. Dankzij onze samenwerking met The School Of Life investeren we in persoonlijke groei en dankzij de legendarische borrels soms ook in fikse katers. De balans is heilig.

To-do

Zij regelen dingen. En dat wordt ook van jou verwacht. Je bouwt je eigen portfolio aan adverteerders op en zorgt ervoor dat de resultaten van jouw campagnes de verwachtingen overtreffen. Daarmee verschuift je focus langzaam van acquisitie naar optimalisatie en relatiebeheer.

Het is en blijft een commerciële functie, maar wij doen niet aan old skool sales. We geloven dat ons succes het gevolg is van een oprechte klik met de klant, een eigentijds servicelevel en een strategisch, helder plan van aanpak. Als je écht begrijpt wat dit betekent, dan ligt de wereld aan je voeten.

Zij vragen

  • Een 100% match met de karakteristieken als hierboven omschreven
  • Een creatieve, vloeiende pen. Perfect Nederlands én Engels.
  • Aantoonbaar HBO of WO werk- en denkniveau
  • Beschikbaarheid van minimaal 32 uur in de week
  • Een uitgesproken muzieksmaak

Wij bieden

  • Loon naar werken
  • Een uncapped bonusregeling
  • Een succesvol team collega's en vrienden
  • (Internationale) doorgroeimogelijkheden
  • Een Lifecard van The School Of Life Amsterdam
  • Epische maandborrels en kwartaalburgers
  • Versgemalen bonenkoffie en luxe thee
  • Een kantoor op één minuut loopafstand van Almere Centraal Station
  • Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en inbreng van eigen ideeën
Locatie: Randstad
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

It is our customers mission to make IT look easy by arming technology pros with the solutions they need to solve today’s IT challenges. With more than 250,000 customers worldwide, there users are loyal and passionate tech pros, and they depend on our products to solve their day-to-day IT management challenges quickly and easily.

mps



There core business is offering a cloud-based IT service management solution built to streamline the way IT provides support and delivers services to the rest of the organization. Due to their rapid growth, they offer career opportunities and currently are seeking an Junior/Medior Sales Engineer

The team you will take part of plays a pivotal role in the mission and influences how prospects, clients, users, partners, and others perceive and interact with there technology - from use cases, to identifying pain points, to using their prodcut. The Sales Engineer has ultimate responsibility for being a subject matter expert for our prospects and current customers while explaining how the application can solve their problems in terms that everyone can understand.

• Performs technical pre-sales support activities in support of the company's products.
• Conducts online product demonstrations.
• Answers technical questions from potential customers and channel partners.
• Maintains and continually upgrades technical understanding of products and provide training to other team members where necessary.
• Assists the sales organization and channel partners in resolving pre-sales technical problems.
• Performs pre-sale technical support duties, including product configuration and troubleshooting of customer issues.
• Convey customer feedback including feature requests and product issues to Product Management and Development team


• Technical or SaaS sales experience.
• Proven success in a technical role at other software companies.
• Track record of successful delivery of customer projects or implementations.
• Experience configuring and demonstrating software applications to meet business needs.
• Experience and desire to work within a fast-paced, iterative sales and development environment.
• Technical proficiency with cloud apps, RESTful APIs, integrations.
• Expert knowledge of the complete sales lifecycle with extensive experience responding to sales RFIs/RFPs and configuring software demos at very high levels of quality.
• Capability to translate business requirements into compelling software demonstrations.
• Excellent leadership, communication and teamwork skills. High degree of confidence in presenting software demos and leading technical pre-sales discussions.

Locatie: Kantoor Nederland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €4,000.00 EUR
Salaris tot: €4,420.00 EUR

Voor een bekende speler gericht op congressen en trainingen voor financiële, ICT en industrie professionals zijn wij op zoek naar een salesgerichte verbinder. Iemand die klanten verbindt aan trainingen en congressen.

conferenties

Je gaat werken in een omgeving waarin het voelt als een warm bad en waar collega’s onderling familiair met elkaar omgaan. In de organisatie werken ongeveer 30 mensen, de lijntjes zijn kort en er is weinig scheiding tussen de verschillende afdelingen. Het resultaat hiervan is dat iedereen elkaar scherp houdt en er een kwalitatief en succesvol product neergezet wordt. Om te groeien en om je adviserende verkoop skills te finetunen worden er trainingen geboden. Het is overigens niet ongebruikelijk dat je doorgroeit naar Partnermanager, een functie gefocust op het verkrijgen van sponsors voor de verschillende trainingen en congressen.
 
Omdat je continu aan het schakelen bent met kandidaten werkzaam in de hogere lagen van de Nederlandse top, bouw je een prachtig netwerk op. Een netwerk dat je in de toekomst veel kan brengen bij deze opdrachtgever of in een carrière daarbuiten.
 
Dit zijn jouw werkzaamheden

  • Deelnemers werven voor trainingen en congressen vanuit je eigen portfolio
  • Inventariseren welke kennis en vaardigheden de deelnemers uit de Nederlandse top van bedrijven nodig hebben, met deze kennis passende trainingen en/of congressen adviseren
  • Relaties onderhouden met deelnemers en verder inventariseren waar deze organisaties behoefte aan hebben, waardoor je via cross selling extra omzet genereert
  • Naast het bedienen en onderhouden van je bestaande relaties ben je in staat nieuwe deelnemers en organisaties te vinden die jij kan adviseren over de noodzakelijke trainingen en congressen

 Dit ben jij

  • Afgestudeerd hbo of wo
  • Commercieel en gedreven om kwaliteit te leveren, liefst boven de maat
  • Communicatief sterk en native Dutch speaker
  • Zelfstandig, precies en je komt je afspraken altijd na

 Dit word je aangeboden

  • Goed salaris en een interessante bonus
  • Professionele trainingen en ontwikkeling op adviserend verkopen
  • Samenwerken met toonaangevende marktpartijen, je ontwikkelt een groot professioneel netwerk
Locatie: Amsterdam
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €2,600.00 EUR
Salaris tot: €2,800.00 EUR
Heb jij de financiële markten en de beurs altijd interessant gevonden. Hoe staat het met de olieprijs en wat voor invloed heeft de Brexit op koers van de pond of euro gehad?
sales in forex
Met jouw interesse en kennis overtuig jij mensen om koersen vast te zetten of om nog even te wachten met het omwisselen van 10 miljoen dollar naar Japanse yen, want er staat een handelsverdrag klaar dat nog ondertekend moet worden.
 
In deze unieke baan als Forex Business Developer bij één van de grootste brokers (FinTech) ter wereld word jij een professional in deze markt. Je benadert en adviseert bedrijven hoe hun valutabeleid in te richten. Als gedreven sales professional zie jij kansen om bedrijven het voordeel in te laten zien om transacties via deze broker te laten verlopen in plaats van via hun bank.
 
Wil jij snel stappen maken in je carrière en door middel van on-Nederlandse bonussen snel financieel onafhankelijk worden, dan is deze functie als Business Developer de baan voor jou.
 
Door hard te werken en ambitie te tonen kan jij na 2 jaar Sales Manager worden of na 3 jaar het aanbod krijgen om als trader naar “the city” in Londen te verhuizen waar je vanachter je handelsschermen de verantwoordelijkheid krijgt om transacties te doen van miljoenen ponden, euro’s, dollars of één van de andere 140 valuta die verhandelbaar zijn.
 
Wat wordt er van je verwacht:
  • Goede communicatie vaardigheden.
  • HBO/WO denk- en werkniveau.
  • Interesse en basiskennis van financiële zaken.
  • Commercieel inzicht en een hoge ambitie.
  • Wat wordt er geboden:
  • Een enorme kans om snel carrière te maken bij één van de grootste brokers ter wereld.
  • Geslepen sales skills worden je geleerd d.m.v. intensieve trainingen.
  • Bijzonder aantrekkelijke commissiestructuur.

Extra informatie over deze vacature? Luister naar deze soundcloud opnamen.

Locatie: Amsterdam
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €2,500.00 EUR
Salaris tot: €2,500.00 EUR