Er zijn 22 vacatures gevonden
Heb jij de financiële markten en de beurs altijd interessant gevonden. Hoe staat het met de olieprijs en wat voor invloed heeft de Brexit op koers van de pond of euro gehad?
sales in forex
Met jouw interesse en kennis overtuig jij mensen om koersen vast te zetten of om nog even te wachten met het omwisselen van 10 miljoen dollar naar Japanse yen, want er staat een handelsverdrag klaar dat nog ondertekend moet worden.
 
In deze unieke baan als Forex Business Developer bij één van de grootste brokers (FinTech) ter wereld word jij een professional in deze markt. Je benadert en adviseert bedrijven hoe hun valutabeleid in te richten. Als gedreven sales professional zie jij kansen om bedrijven het voordeel in te laten zien om transacties via deze broker te laten verlopen in plaats van via hun bank.
 
Wil jij snel stappen maken in je carrière en door middel van on-Nederlandse bonussen snel financieel onafhankelijk worden, dan is deze functie als Business Developer de baan voor jou.
 
Door hard te werken en ambitie te tonen kan jij na 2 jaar Sales Manager worden of na 3 jaar het aanbod krijgen om als trader naar “the city” in Londen te verhuizen waar je vanachter je handelsschermen de verantwoordelijkheid krijgt om transacties te doen van miljoenen ponden, euro’s, dollars of één van de andere 140 valuta die verhandelbaar zijn.
 
Wat wordt er van je verwacht:
  • Goede communicatie vaardigheden.
  • HBO/WO denk- en werkniveau.
  • Interesse en basiskennis van financiële zaken.
  • Commercieel inzicht en een hoge ambitie.

Wat wordt er geboden:

  • Een enorme kans om snel carrière te maken bij één van de grootste brokers ter wereld.
  • Geslepen sales skills worden je geleerd d.m.v. intensieve trainingen.
  • Bijzonder aantrekkelijke commissiestructuur.

Extra informatie over deze vacature? Luister naar deze soundcloud opname.

Locatie: Amsterdam
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €2,662.00 EUR
Salaris tot: €2,662.00 EUR

Brand New Sales zoekt voor de marktleider op gebied van online nascholingen een Accountmanager met kennis van de onderwijsmarkt.

 

 

Met de nieuwste technieken, een eigen studio, eigen ICT-ontwerpers en een designafdeling is deze organisatie in staat snel te accelereren en in te spelen op de kansen die de markt biedt. Het is een gezond en dynamisch bedrijf met enorme potentie. De komende jaren voorzien zij explosieve groei. 

 

Met twee nieuwe producten op de scholenmarkt bieden zij complete nascholingspakketten voor leerkrachten en docenten. Daarmee spelen ze in op de nascholingsbehoefte in het onderwijs. Vanwege het grote succes zijn zij op zoek naar uitbreiding van het salesteam voor Zuid-Holland.

 

Jouw profiel 

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding
  • Je hebt werkervaring en een netwerk in het voorgezet onderwijs en MBO
  • Je bent ondernemend en salesgedreven
  • Je deinst niet terug voor het halen van uitdagende salestargets
  • Je bent een enthousiaste en overtuigende gesprekspartner
  • Je weet goed om te gaan met schoolbesturen en directieleden binnen het onderwijs
  • Je werkt resultaatgericht en zelfstandig
  • Je woont in Zuid-Holland

De functie

  • Je bent verantwoordelijk voor het op- en uitbouwen van je klantenbestand in je eigen regio
  • Je benadert en bezoekt actief nieuwe klanten en verkoopt nascholingsoplossingen
  • Je inventariseert de klantbehoeften, creëert behoeftes en denkt oplossingsgericht met de klanten mee
  • Je gaat nauw samenwerken met diverse afdelingen binnen de organisatie om de klanttevredenheid op topniveau te houden
  • Je bent op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen
  • Je realiseert je targets

Arbeidsvoorwaarden 

  • Marktconform salaris afhankelijk van je ervaring
  • 40 vakantiedagen (op te nemen in de schoolvakanties)
  • Mogelijkheden je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak
  • Bedrijfsauto, laptop en een telefoon 
Locatie: Zuid-Holland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Join the biggest SAAS company in Europe and be Part of the corporation  Visma Solutions Ltd, a Finnish 250+ employees company. Their Severa project management software is no. 1 in Finnish market with more than 1400 companies as customers. Now they are launching the same success story in the Netherlands.

Locatie: Amsterdam, NH
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €4,000.00 EUR
Salaris tot: €5,000.00 EUR

Onze opdrachtgever geeft al 30 jaar ICT een gezicht. Deze fullservice ICT–dienstverlener opereert vanuit twee vestigingen in verschillende branches. 

Ze begeleiden Nederlandse organisaties in het koppelen van bedrijfsdoelen aan een passende ICT oplossing om zo nog succesvoller te zijn.

Met een sterk klant- en oplossingsgericht DNA ontzorgen ruim 90 medewerkers samen de klanten. De organisatie laat zien dat succesvol digitaliseren mensenwerk is. Co-creatie is belangrijk voor de organisatie en dit komt dan ook tot uiting in het portfolio van: Moderne Werkplek, ICT Beheer en Advies, IT Security, Netwerk, Cloud en Hybride, IT Consultancy, Voip, Internet en Mobiel.

Daarnaast heeft de organisatie een eigen deskundige Software Unit (Software op Maat) waar klantspecifieke applicaties en speciale informatiekoppelingen worden ontwikkeld.

De kernwaarden: “initiatief nemen, eerlijk en oprecht, blijven ontwikkelen, betrokken, collectief willen winnen en trots op elkaar” typeren bij uitstek de wijze van werken.

Accountmanager (Medior)

De Accountmanager heeft ervaring in het positioneren van ICT oplossingen en zet enthousiasme voor het salesvak in om klanten succesvol te maken met ICT.

Je hebt een belangrijke rol bij het vermarkten en verpersoonlijken van de producten en diensten. Jouw primaire focus ligt op het verkopen van het gehele pakket aan ICT oplossingen en diensten. Zowel bestaande klanten (60%) als new business (40%). Door de persoonlijke relatie die jij met de klanten opbouwt weet jij altijd wat er speelt. Jouw klanten zien jou als een vertrouwde adviseur!

Klanten kunnen op jou bouwen en vertrouwen hierop. Door het échte gesprek aan te gaan met de klant, weet jij wat de klant nodig heeft. Je hebt een drive om de branches waarin jouw klanten zich bevinden echt te leren kennen en om trends en ontwikkelingen te doorgronden. Op deze manier kan jij de klanten proactief adviseren hoe ICT hieraan kan bijdragen.

In deze functie ben je verantwoordelijk van het idee tot het sluiten van de deal. Je krijgt ondersteuning van collega’s Sales Support (binnendienst), Pré Sales en de Sales Coördinator.

Jij

  • Hebt een afgeronde commerciële of bedrijfskundige HBO opleiding.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Aantoonbare kennis van het positioneren en verkopen van ICT oplossingen in de B-to-B markt (Maatwerk Software, Consultancy, Cloud, Managed Services en ICT-infrastructuur).
  • Uitstekende gesprekstechnieken, waarbij bij jou de focus ligt op luisteren i.p.v. zenden.
  • Een gezonde dosis lef, ondernemerschap, overtuigingskracht, oplossingsgericht en commercieel inzicht.
  • Een actief netwerk in de regio Zuid-West Nederland is een pre.

Wat je kan verwachten

  • Marktconform salaris en bonusregeling.
  • Een leaseauto.
  • Een telefoon.
  • Laptop naar keuze, zodat jij jouw werk zo goed mogelijk kunt uitvoeren.
  • Een functie waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid hebt.
  • Een informele en open werksfeer, met hele leuke en gemotiveerde collega’s.
Locatie: Bergen op Zoom, NB
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €3,000.00 EUR
Salaris tot: €4,000.00 EUR

Heb jij ruime ervaring in het positioneren van ICT oplossingen en zet jij jouw salestalenten in om het echte gesprek aan te gaan? Dan is de rol van Senior Accountmanager bij DataByte iets voor jou!

Jij bent verantwoordelijk voor het bedienen en binnenhalen van onze grootste klanten. Jouw primaire focus komt te liggen op het verkopen van het volledige ICT aanbod. Jij weet als geen ander de wensen en doelen te achterhalen en hierop te adviseren.

Onze strategie:

1. Basisdienstverlening; We leveren van een betrouwbare ICT-omgeving.

2. Verbeteren met ICT; We bieden diensten en oplossingen aan die het bedrijfsproces van de klant verbeteren.

3. Innoveren met ICT; Door te innoveren lopen we samen met de klant voorop.

Je bouwt een lange termijn relatie met jouw klanten op. Je bent een sparringspartner op directieniveau. Als geen ander weet je waarde toe te voegen bij klanten en hen te inspireren met ICT. Je denkt mee met het realiseren van jouw klanten (grote MKB bedrijven en grote zorgklanten) haar bedrijfsdoelen.

Je bent functioneel verantwoordelijk voor de aansturing van een intern klantteam en het behalen van een substansieel deel van de omzet (80% bestaande business en 20% nieuw business). Jij bewaakt het salesproces, schakelt met collega’s en monitort de voortgang. Tevens spot je trends bij klanten en zorg je  voor een adequate opvolging hiervan.

Wat wij vragen

  • Een afgeronde commerciële of bedrijfskundige HBO/WO opleiding.
  • Ruime ervaring in een soortgelijke functie in de ICT-branche.
  • Aantoonbare kennis van het positioneren en verkopen van ICT-oplossingen in de B-to-B markt (Maatwerk Software, Consultancy, Cloud, Managed Services en ICT-infrastructuur).
  • Uitstekende gesprekstechnieken, waarbij bij jou de focus ligt op luisteren i.p.v. zenden.
  • Een gezonde dosis lef, ondernemerschap, overtuigingskracht, oplossingsgericht en commercieel inzicht.
  • Een actief netwerk in de regio Zuid-West-Nederland is een pré.

Wat wij bieden

  • Een marktconform salaris en bonusregeling.
  • Een leaseauto.
  • Een telefoon.
  • Een laptop naar keuze, zodat jij jouw werk zo goed mogelijk kunt uitvoeren.
  • Een functie waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid hebt.
  • Een informele en open werksfeer, met hele leuke en gemotiveerde collega’s.
Locatie: Bergen op Zoom, NB
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €4,000.00 EUR
Salaris tot: €5,500.00 EUR

Maak jij graag het verschil in een mensenleven? Onze opdrachtgever verbindt kandidaten met zorginstellingen en tandartspraktijken.

Dit bedrijf gelooft in een beter leven voor buitenlandse hoogopgeleide medische professionals in Nederland of België. Zo helpen zij bij het oplossen van de tekorten in de gezondheidszorg. 

Jouw werkzaamheden als Accountmanager:

  • Acquisitie van nieuwe klanten en ‘warm houden’ van bestaande klanten.
  • Het begeleiden van de kandidaten naar en tijdens de online en intensieve taaltraining.
  • Opstellen van uitnodigende profielen en mailings.
  • Enthousiasmeren van de kandidaten tijdens de sollicitatiegesprekken.
  • Bezoeken van circa 2 evenementen per jaar in binnen- en buitenland (na Corona).


Voor deze rol zoeken wij:

  • Bij voorkeur minstens 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie als Accountmanager of Intercedent.
  • Ervaring in een commerciële functie binnen de zorg of tandheelkunde is een pre.
  • Iemand die makkelijk schakelt met tandartspraktijkeigenaren tot aan ziekenhuis directie.
  • HBO werk- en denkniveau met initiatiefrijk karakter.
  • Goede beheersing van de Engelse taal. Eventueel een extra vreemde taal zoals een Slavische taal, Spaans, Roemeens, Kroatisch, Bulgaars, Portugees, Frans of Litouws.
  • Een commerciële drive en uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Iemand die kan werken met hoogopgeleide mensen van verschillende nationaliteiten en culturen.


Dit is wat jij kan verwachten:

  • Een werkplek met een hond en een prettige, informele werksfeer.
  • On target earnings € 55.000 - € 70.000.
  • Basissalaris aangevuld met de maandelijkse uitkering van de bonusregeling.
  • Jaarlijkse bonus o.b.v. totaalresultaat.
  • Een veelzijdige en verantwoordelijke baan binnen een internationaal bedrijf.
  • Een telefoon, laptop en auto van de zaak (na Corona).
  • Een werkplek dichtbij Arnhem.
Locatie: Arnhem
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €3,500.00 EUR
Salaris tot: €4,000.00 EUR

Onze opdrachtgever organiseert professionele netwerk bijeenkomsten, evenementen met sprekers en opleidingen die bedrijfsleiders op de toekomst voorbereiden.

conferenties

Als Accountmanager Binnendienst spreek je elke dag en elk gesprek opnieuw mensen over de toegevoegde waarde van het bedrijf en is de inhoud van ieder gesprek uniek. Je schakelt op CEO level en daarom krijg je goede training, begeleiding en aansturing waar nodig. De organisatie investeert in jou zodat jij succesvol wordt en hier ook de rest van je leven voordeel van hebt.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je krijgt een eigen portfolio van trainingen, opleidingen en conferenties toegewezen waarvoor jij telefonisch deelnemers gaat werven bij toonaangevende bedrijven in de branche. Dit doe je door middel van leadlijsten en bestaande klanten uit hun eigen database.
  • Je inventariseert welke kennis en vaardigheden de betreffende organisatie of klant nodig heeft en biedt hier passende trainingen en conferenties voor aan uit het producten aanbod.
  • Je werkt in een projectteam en bent met je team verantwoordelijk voor het neerzetten van een kwalitatieve training of conferentie en tevreden klanten.
  • Je signaleert commerciële kansen en creëert ook via cross-selling extra omzet
  • Je zoekt actief en zo nodig out-of-the-box naar nieuwe deelnemers en klanten voor de trainingen en ook naar nieuwe manieren om die te vinden en te bereiken.
  • Je werkt geordend en draagt zorg voor een correcte administratieve afhandeling van de afspraken en input voor het CRM systeem.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt 1 tot 5 jaar relevante saleservaring, liefst in een B2B omgeving.
  • Je bent een consultativeseller.
  • Je beschikt over een Bsc. in Bedrijfskunde, Commerciële economie of een soortgelijke commerciële opleiding.
  • Je bent sterk ‘salesdriven’, je legt de lat hoog voor jezelf en wilt graag boven de norm scoren.
  • Je bent target & bonus driven.
  • Je komt prettig en professioneel over aan de telefoon.
  • Je spreekt en schrijft uitstekend Nederlands.
  • In je werk ben je zelfstandig, gefocust en zeer accuraat bij het vastleggen en nakomen van afspraken.

Wat kun je verwachten
Naast een goed salaris, aantrekkelijke bonus en goede overige arbeidsvoorwaarden krijg je de mogelijkheid jezelf te ontwikkelen binnen de organisatie. Als je succesvol bent in je werk en gedreven bent, zijn er interessante doorgroeimogelijkheden. Je werkt met toonaangevende marktpartijen en ontwikkelt je snel op het gebied van adviserend verkopen, professionele trainingen en in de diverse marktsegmenten van de organisatie.

Locatie: Amsterdam
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €2,600.00 EUR
Salaris tot: €2,800.00 EUR

Beleggen anno nu: volledig webbased en een mobiele App.

sales electonische componenten

 

Klanten kunnen op elk moment en op elke plek met een internetverbinding hun orders plaatsen, 24/7! Net zoals jij internet gebruikt. En daarom ontwikkelt en gebruikt deze organisatie de allernieuwste technieken. En met succes: het online beleggingsplatform is uitgeroepen tot het meest gebruiksvriendelijke.

Wanneer je kiest voor de beleggingswereld dan kom je terecht in een ultramoderne organisatie. Eigentijds, sterk gericht op de nieuwste IT-technieken, informeel en altijd denkend in het belang van de klant. Een organisatie waar het niet gaat om rangen en standen, maar om slimme oplossingen en uitstekende dienstverlening. En als jij daar goed in bent, dan krijg je kansen.

Waanzinnige start van je carrière

Je begint je loopbaan met het telefonisch beantwoorden van vragen van onze klanten die zelf beleggen over hun orders, portefeuilles, het handelssysteem en (inter)nationale beurzen. Ook plaats je telefonische orders. Zo raak je, natuurlijk met ondersteunende trainingen, thuis in de beleggingswereld. De volgende stap in jouw ontwikkeling is het te woord staan van de klanten die hun vermogen laten beleggen. Zo kun jij jouw beleggingskennis nog verder verdiepen en verbreden. En na verloop van tijd gaan de organisatie verder met je kijken; wil je doorgroeien naar teamleider? Naar relatiebeheerder? Naar de brokerdesk? Of ambieer je een vervolg binnen de IT-afdelingen om daar te werken aan de nieuwste technische ontwikkelingen? Waar jouw kwaliteiten het beste tot hun recht komen, de organisatie biedt je kansen.

Denk je: dit is mijn wereld…

Dan zien wij graag jouw sollicitatie tegemoet! Na een grondige selectieprocedure wordt er energie in je gestoken en achter jouw loopbaanontwikkeling gestaan. Van jou verwachten we een enorme gedrevenheid, frisse ambitie, flinke dosis leergierigheid, flexibiliteit ten aanzien van je werktijden en een servicegerichte instelling door altijd vanuit de klant te denken. Maar bovenal vinden is het belangrijk dat je interesse hebt in beleggen en de financiële wereld én een enorme drive om jezelf verder te ontwikkelen.

Je hebt een HBO of WO opleiding afgerond en je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar. Wisselende werktijden zijn voor jou geen probleem.

Aanbod

Je ontvangt een prima salaris, naast een premievrij pensioen, 27 vakantiedagen en een enorm aanbod aan opleidingen. Je werkt in een prachtig modern kantoor op de Zuidas met een bedrijfskantine waar dagelijks de heerlijkste gerechten voor je worden klaar gemaakt.

Maar naast lekker eten denken we ook aan je conditie: gratis sporten (bootcampen, kickboksen, fietsen, hardlopen, yoga) met de BootCamp club en gesponsord fitnessen. En natuurlijk: de vrijdagmiddagborrel met gratis hapjes en drankjes in de bar (met pooltafel, dartbord en dakterras)!

Startdatum: 1 april 2021.

Locatie: Amsterdam
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris: Onderhandelbaar

Online nascholen, hoe ga je hier mee om, hoe activeer je de leraren / docenten binnen de school en hoe maak je hier tijd voor? Als Succesmanager ondersteun je de school in dit proces om zo samen een succes te maken van de online nascholing.

Met de nieuwste technieken, een eigen studio, eigen ICT-ontwerpers en een designafdeling is de organisatie in staat snel te accelereren en in te spelen op de kansen die de markt biedt. Het is een gezond en dynamisch bedrijf met enorme potentie. De komende jaren voorzien zij explosieve groei. 

Met twee nieuwe producten op de scholenmarkt bieden zij complete nascholingspakketten voor leerkrachten in het primair en het voortgezet onderwijs. Daarmee spelen ze in op de nascholingsbehoefte in het onderwijs. Vanwege het grote succes zijn ze op zoek naar uitbreiding van het accountmanagement team.

De functie

  • Als Succesmanager Educatie ben je verantwoordelijk voor het implementeren en evalueren van het product bij de klant.
  • Je inventariseert de klantbehoeften, creëert behoeftes en denkt oplossingsgericht met de klanten mee.
  • Werk je nauw samen met je collega-accountmanagers en diverse afdelingen binnen de organisatie om de klanttevredenheid op topniveau te houden.
  • Je ziet toe op de gemaakte afspraken en de naleving ervan.
  • Natuurlijk ben je op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen.
  • Je realiseert je targets in retentie.

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding.
  • Je hebt aantoonbare ervaring binnen het onderwijs.
  • Je bent een positieve teamplayer.
  • Je bent representatief.
  • Je bent een enthousiaste en overtuigende gesprekspartner.
  • Je weet goed te acteren binnen het onderwijs met schoolbesturen en directieleden.
  • Je hebt een commerciële en ondernemende instelling.
  • Je weet goed prioriteiten te stellen.
  • Je hebt het vermogen om resultaatgericht en zelfstandig te werk te gaan.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Werkgebied is Midden-Nederland.

De arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring.
  • Je krijgt 40 vakantiedagen, op te nemen in de schoolvakanties.
  • Een uitdagende functie in een enthousiast team.
  • Een zelfstandige rol met de kans je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak.
  • Er staan een laptop, telefoon en een bedrijfsauto voor je klaar
Locatie: Noord-Brabant
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €3,000.00 EUR
Salaris tot: €3,500.00 EUR

Online nascholen, hoe ga je hier mee om, hoe activeer je de leraren / docenten binnen de school en hoe maak je hier tijd voor? Als Succesmanager ondersteun je de school in dit proces om zo samen een succes te maken van de online nascholing.

Met de nieuwste technieken, een eigen studio, eigen ICT-ontwerpers en een designafdeling is de organisatie in staat snel te accelereren en in te spelen op de kansen die de markt biedt. Het is een gezond en dynamisch bedrijf met enorme potentie. De komende jaren voorzien zij explosieve groei. 

Met twee nieuwe producten op de scholenmarkt bieden zij complete nascholingspakketten voor leerkrachten in het primair en het voortgezet onderwijs. Daarmee spelen ze in op de nascholingsbehoefte in het onderwijs. Vanwege het grote succes zijn ze op zoek naar uitbreiding van het accountmanagement team.

De functie

  • Als Succesmanager Educatie ben je verantwoordelijk voor het implementeren en evalueren van het product bij de klant.
  • Je inventariseert de klantbehoeften, creëert behoeftes en denkt oplossingsgericht met de klanten mee.
  • Werk je nauw samen met je collega-accountmanagers en diverse afdelingen binnen de organisatie om de klanttevredenheid op topniveau te houden.
  • Je ziet toe op de gemaakte afspraken en de naleving ervan.
  • Natuurlijk ben je op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen.
  • Je realiseert je targets in retentie.

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding.
  • Je hebt aantoonbare ervaring binnen het onderwijs.
  • Je bent een positieve teamplayer.
  • Je bent representatief.
  • Je bent een enthousiaste en overtuigende gesprekspartner.
  • Je weet goed te acteren binnen het onderwijs met schoolbesturen en directieleden.
  • Je hebt een commerciële en ondernemende instelling.
  • Je weet goed prioriteiten te stellen.
  • Je hebt het vermogen om resultaatgericht en zelfstandig te werk te gaan.
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.
  • Werkgebied is Midden-Nederland.

De arbeidsvoorwaarden

  • Een marktconform salaris afhankelijk van je ervaring.
  • Je krijgt 40 vakantiedagen, op te nemen in de schoolvakanties.
  • Een uitdagende functie in een enthousiast team.
  • Een zelfstandige rol met de kans je te ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak.
  • Er staan een laptop, telefoon en een bedrijfsauto voor je klaar
Locatie: Utrecht
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Maandelijks
Salaris vanaf: €3,000.00 EUR
Salaris tot: €3,500.00 EUR