Er zijn 14 vacatures gevonden

Are you a high performer in sales looking for a new challenge in the sustainability and energy sector?

For an awesome scale-up company Sensorfact we are looking for an Account Executive to join their rapidly growing team as they expand throughout Europe and beyond. They have a passionate, entrepreneurial and international team with high ambitions - and they cannot wait to welcome you!

The challenge

As an Account Executive your challenge is to build Sensorfact’s client base in your region. You play an essential part for the growth of the business, by bringing our product to the market and to local clients. You will be responsible for presenting there value proposition and generating customers who become loyal advocates. You will specialise in 1 region and we are currently hiring for DACH and the Nordics. In this role, you will:

  • Receive a recurring pipeline of Sales Qualified leads, so no cold calling :)
  • Demonstrate our product through remote video demos based from Amsterdam/Utrecht office (or home for now!)
  • Transfer new customers to the onboarding team
  • Support revenue generation programs from existing customers
  • Develop an industry network to generate organic leads
  • Collaborate with our sales development and marketing teams to support growth
  • Actively seek out profitable partnerships and business opportunities
  • Play a leading role in developing a high performance sales culture

What you bring

  • 2 to 8 years sales experience
  • Deal closing expertise
  • Language: Fluent in the language of the region you will become responsible for
  • Excellent written and verbal communication skills
  • CRM experience (e.g. Salesforce, Pipedrive etc.)
  • You value drive, intelligence and honesty
  • You are coachable and a team player
  • Experience in the following is beneficial: B2B sales, SME (KMU) sales, Online/video/remote sales, Manufacturing industry or energy solutions

What they offer

You will start your onboarding via our Sensorfact Sales Academy, where you start an ongoing investment in yourself through training and personal development. They work in a horizontally structured start-up culture with an energetic and engaged team, where it is common to have a coffee or drink with your manager and the CEO. Your salary will be competitive with a fantastic earning potential through both commission and progression. Besides that, Sensorfact will make sure you have time to relax as well by after-work (or during) drinks and socials. 

About Sensorfact

Their mission is to reduce energy waste in industrial companies. They do this by making energy saving easy. Sensorfact have developed a plug & play energy management system that consists of both hardware and software. They algorithms analyse the data and detect potential energy savings. These savings are presented in a clear advice report. In this way they help their customers to reduce their energy bill by 5-10%.

 

Locatie: Hoofdkantoor
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Onderhandelbaar
Heb jij de financiële markten en de beurs altijd interessant gevonden. Hoe staat het met de olieprijs en wat voor invloed heeft de Brexit op koers van de pond of euro gehad?
sales in forex
 
Met jouw interesse en kennis overtuig jij bedrijven die internationaal zaken doen om koersen vast te zetten of om nog even te wachten met het omwisselen van 10 miljoen dollar naar Japanse yen, want er staat een handelsverdrag klaar dat nog ondertekend moet worden.
 
In deze unieke baan als Forex Business Developer bij één van de grootste brokers (FinTech) ter wereld word jij een professional in deze markt. Je benadert en adviseert bedrijven hoe hun valutabeleid in te richten. Als gedreven sales professional zie jij kansen om bedrijven het voordeel in te laten zien om transacties via deze broker te laten verlopen in plaats van via hun bank.
 
Wil jij snel stappen maken in je carrière, dan is deze functie als Business Developer de baan voor jou.
 
Door hard te werken en ambitie te tonen kan jij snel doorgroeien naar Senior Sales en Sales Manager of na 3 jaar het aanbod krijgen om als trader naar “the city” in Londen te verhuizen waar je vanachter je handelsschermen de verantwoordelijkheid krijgt om transacties te doen van miljoenen ponden, euro’s, dollars of één van de andere 140 valuta die verhandelbaar zijn.
 
Wat wordt er van je verwacht:
  • Goede communicatie vaardigheden.
  • Afgeronde HBO/WO opleiding.
  • Interesse en basiskennis van financiële zaken.
  • Commercieel inzicht en een hoge ambitie.

Wat wordt er geboden:

  • Een enorme kans om snel carrière te maken bij één van de grootste brokers ter wereld.
  • Corporate sales skills worden je geleerd d.m.v. intensieve trainingen.
  • Startsalaris van € 2662,-

Extra informatie over deze vacature en de sfeer proeven? https://brandnewsales.nl/ebury 

 

 

Locatie: Amsterdam
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris vanaf: €2,662.00 EUR
Salaris tot: €2,662.00 EUR

Beleggen anno nu: volledig webbased en een mobiele App.

sales electonische componenten

Klanten kunnen op elk moment en op elke plek met een internetverbinding hun orders plaatsen, 24/7! Net zoals jij internet gebruikt. En daarom ontwikkelt en gebruikt deze organisatie de allernieuwste technieken. En met succes: het online beleggingsplatform is uitgeroepen tot het meest gebruiksvriendelijke.

Wanneer je kiest voor de beleggingswereld dan kom je terecht in een ultramoderne organisatie. Eigentijds, sterk gericht op de nieuwste IT-technieken, informeel en altijd denkend in het belang van de klant. Een organisatie waar het niet gaat om rangen en standen, maar om slimme oplossingen en uitstekende dienstverlening. En als jij daar goed in bent, dan krijg je kansen.

Waanzinnige start van je carrière

Je begint je loopbaan met het telefonisch beantwoorden van vragen van onze klanten die zelf beleggen over hun orders, portefeuilles, het handelssysteem en (inter)nationale beurzen. Ook plaats je telefonische orders. Zo raak je, natuurlijk met ondersteunende trainingen, thuis in de beleggingswereld. De volgende stap in jouw ontwikkeling is het te woord staan van de klanten die hun vermogen laten beleggen. Zo kun jij jouw beleggingskennis nog verder verdiepen en verbreden. En na verloop van tijd gaan de organisatie verder met je kijken; wil je doorgroeien naar teamleider? Naar relatiebeheerder? Naar de brokerdesk? Of ambieer je een vervolg binnen de IT-afdelingen om daar te werken aan de nieuwste technische ontwikkelingen? Waar jouw kwaliteiten het beste tot hun recht komen, de organisatie biedt je kansen.

Denk je: dit is mijn wereld…

Dan zien wij graag jouw sollicitatie tegemoet! Na een grondige selectieprocedure wordt er energie in je gestoken en achter jouw loopbaanontwikkeling gestaan. Van jou verwachten we een enorme gedrevenheid, frisse ambitie, flinke dosis leergierigheid, flexibiliteit ten aanzien van je werktijden en een servicegerichte instelling door altijd vanuit de klant te denken. Maar bovenal vinden is het belangrijk dat je interesse hebt in beleggen en de financiële wereld én een enorme drive om jezelf verder te ontwikkelen.

Je hebt een HBO of WO opleiding afgerond en je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar. Wisselende werktijden zijn voor jou geen probleem.

Aanbod

Je ontvangt een prima salaris, naast een premievrij pensioen, 27 vakantiedagen en een enorm aanbod aan opleidingen. Je werkt in een prachtig modern kantoor op de Zuidas met een bedrijfskantine waar dagelijks de heerlijkste gerechten voor je worden klaar gemaakt.

Maar naast lekker eten denken we ook aan je conditie: gratis sporten (bootcampen, kickboksen, fietsen, hardlopen, yoga) met de BootCamp club en gesponsord fitnessen. En natuurlijk: de vrijdagmiddagborrel met gratis hapjes en drankjes in de bar (met pooltafel, dartbord en dakterras)!

Startdatum: 1 april 2021.

Locatie: Amsterdam
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Onderhandelbaar

Heb je een passie voor sales, ben je target- en resultaatgericht en krijg jij een kick van het genereren van new business en het onderhouden van bestaande klanten? Dan ben jij de Sales Supporter die we zoeken!

Je hebt een passie voor sales en bent in staat om prospects, klanten en collega's te enthousiasmeren voor onze online fiscale producten. Je bent in staat om vertrouwen te winnen en je kunt met jouw doelgroep meepraten over hun vakgebied en traceert daarin ook kansen voor productontwikkeling. Je bent proactief, target gedreven, competitief, maar ook een teamspeler met veel discipline. Je bent een professional in het administratief werk en werkt graag in teamverband. Jij weet dit alles om te zetten in resultaat en zoekt een omgeving die je de kans geeft het beste uit jezelf te halen!

Vijf dagen per week werk je vanaf ons kantoor in Amsterdam samen met jouw collega’s. Je wordt ondersteund door de marketingafdeling binnen de groep en bent onderdeel van de centrale sales afdeling. Je werkt met een jaarplanning, een CRM-systeem (Salesforce) en een consequente rapportage. Je levert input aan je Salesmanager voor de verbetering van verkoopplannen, werkprocessen en voert deze resultaatgericht uit.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Afspraken inplannen voor collega’s die gemaakt zijn door een externe partij
  • Leads genereren en opvolgen
  • Potentiële klanten benaderen en afspraken inplannen
  • Optreden als eerste aanspreekpunt voor klanten
  • Bestaande klantenrelaties onderhouden en verder uitbouwen
  • Behoeftes signaleren bij de klant en commercieel advies bieden
  • Behalen van vooraf opgestelde targets en verkoopresultaten(teamtarget)

Jouw profiel:

  • Je hebt 0-3 jaar ervaring in (en een grote passie voor) sales en (userpaid) online producten.
  • Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent niet alleen een betrouwbare partner maar ook een overtuigende onderhandelaar.
  • Je denkt op gelijk niveau mee over het vakgebied van je klanten.
  • Je inventariseert behoeftes van de klant en kansen voor productontwikkeling. Je bent een echte doorzetter, je werkt proactief en doelgericht.
  • Je bent competitief en je wilt jezelf continu verbeteren, maar je bent ook een echte teamspeler.
  • Je bent nieuwsgierig, je kan goed luisteren en je toont oprechte interesse in de business van je klanten.
  • Je kan snel schakelen en gepast reageren op kansen voor business development.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende baan in een professionele, internationale organisatie
  • Werken in teamverband
  • Een dynamische en informele werkomgeving die je de kans geeft het beste uit jezelf te halen
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan en doorgroeimogelijkheden
  • On-the-job coaching en training
  • Een goed salaris
  • On-site sportfaciliteiten
Locatie: Amsterdam, Nederland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Onderhandelbaar

Heb je een passie voor sales, ben je target- en resultaatgericht en krijg jij een kick van het genereren van new business? Dan ben jij de Accountmanager Online Sales die we zoeken!

Je hebt een passie voor sales en bent in staat om prospects, klanten en collega's te enthousiasmeren voor de online fiscale producten. Je bent in staat om vertrouwen te winnen en je kunt met jouw doelgroep meepraten over hun vakgebied en traceert daarin ook kansen voor productontwikkeling. Je bent proactief, target gedreven, competitief, maar ook een teamspeler met veel discipline. Je bent een professional in het genereren van new business en je wilt jezelf continu verbeteren. Jij weet dit alles om te zetten in resultaat en zoekt een omgeving die je de kans geeft het beste uit jezelf te halen!

Je werkt veelal vanuit kantoor waar je online demonstaties geeft aan klanten. Een dag per week ben jij met jouw teamcollega’s op kantoor. Je wordt ondersteund door de marketingafdeling binnen de groep en bent onderdeel van de centrale sales afdeling. Je werkt met een jaarplanning, een CRM-systeem (Salesforce) en een consequente rapportage. Je levert input aan je Salesmanager voor de verbetering van verkoopplannen en voert deze resultaatgericht uit.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Leads genereren en opvolgen
  • Potentiële klanten benaderen en afspraken inplannen
  • Training en presentaties verzorgen bij de klant
  • Optreden als eerste aanspreekpunt en productexpert voor klanten
  • Offertes opstellen en deals sluiten
  • Bestaande klantenrelaties onderhouden en verder uitbouwen
  • Behoeftes signaleren bij de klant en commercieel advies bieden
  • Behalen van vooraf opgestelde targets en verkoopresultaten

Jouw profiel:

  • Je hebt 3+ jaar ervaring in (en een grote passie voor) field sales en (userpaid) online producten.
  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent niet alleen een betrouwbare partner maar ook een overtuigende onderhandelaar.
  • Je denkt op gelijk niveau mee over het vakgebied van je klanten.
  • Je inventariseert behoeftes van de klant en kansen voor productontwikkeling. Je bent een echte doorzetter, je werkt proactief en doelgericht.
  • Je bent competitief en je wil jezelf continu verbeteren, maar je bent ook een echte teamspeler.
  • Je bent nieuwsgierig, je kan goed luisteren en je toont oprechte interesse in de business van je klanten.
  • Je kan snel schakelen en gepast reageren op kansen voor business development.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende baan in een professionele, internationale organisatie
  • De kans om je eigen klantenbestand uit te bouwen en gloednieuwe producten voor te stellen
  • Een dynamische en informele werkomgeving die je de kans geeft het beste uit jezelf te halen
  • Persoonlijk ontwikkelingsplan en doorgroeimogelijkheden
  • On-the-job coaching en training
  • Een goed salaris met 13e maand en bonusregeling
  • On-site sportfaciliteiten
  • 33 vakantiedagen en twee extra vrije dagen om te besteden aan vrijwilligerswerk
Locatie: Amsterdam, Nederland
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris: Onderhandelbaar

In deze rol ben je onderdeel van een organisatie waar het klantbelang centraal staat. Om precies te zijn ben je werkzaam binnen het team Commercie, waar ook de teams Klantenservice, Marketing & Communicatie en Behoud & Innovatie onder vallen. In jouw functie werk je nauw samen met jouw collega’s van Marketing & Communicatie met wie je jouw (online) acquisitie- en verkoopactiviteiten afstemt. Daarnaast heb je intensief contact met onze twee accountmanagers over de gezamenlijke activiteiten rondom acquisitie.

Locatie: Woerden, UT
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris vanaf: €4,500.00 EUR
Salaris tot: €5,865.00 EUR

Als accountmanager ga je aan de slag op een nieuw te openen Business Centre (Print- en digitaliseringsoplossingen voor het MKB, corporates, scholen en zorginstellingen) in Almere! Het is onder andere aan jou de taak om nieuwe klanten binnen te halen in de regio Flevoland & Utrecht.

Accountmanager Print- en digitaliseringsoplossingen

Locatie: Almere, FL
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris vanaf: €2,500.00 EUR
Salaris tot: €3,500.00 EUR

Bouw mee om Your Special Delivery Service de grootste Special Delivery Service van Nederland te laten worden.

Sales Executive bij YSDS

Wij zijn op zoek naar 2 gedreven Sales Executives die willen bijdragen aan de groei en het succes van YSDS. Als Sales Executive is het aan jou de taak om hoogwaardige klanten de geweldige service van YSDS te laten zien.

Wat is vereist?
·        Full-time baan
·        Minimaal HBO niveau
·        2-4 jaar relevante sales ervaring
·        Achtergrond in de farmaceutische of IT wereld zou super zijn
·        Goede beheersing Nederlands en Engels in woord en geschrift
·        Communicatief vaardig en in staat om klantrelaties op te bouwen
·        Een motivatie/drive en commerciële instelling waar je u tegen zegt!
·        In het bezit van rijbewijs B
 
Wat krijg je:
·        Marktconform salaris (excl. 8% vakantiegeld)
·        Bonus tussen 25-50% van je basis salaris.
·        25 dagen vakantie
·        Kantoor naast het Amsterdam NDSM-terrein
·        Kilometervergoeding (ook voor Amsterdam en als je op de fiets komt)
·        Training oa bij onze buitenlandse kantoren
·        Jaarlijks Global Team Event (laatste keer in Stockholm)
·        Een klein, jong en ervaren team (7 personen)
·        Uiteraard pensioen, team uitjes en een pooltafel op kantoor!
 
Wat doe je:
50%   Leads genereren
25%   Afspraken bij potentiële & huidige klanten
15%   CRM programma bijhouden
10%   Intern overleg (strategisch)
 
Vacature:
Als Sales Representative ben je medeverantwoordelijk voor de sales binnen YSDS Nederland. YSDS groeit op dit moment hard met farmaceutische en IT gerelateerde zendingen en jij gaat samen met je team deze groeilijn de hoogte in duwen en daarmee een substantiële bijdrage leveren aan de beoogde groei van YSDS. 
Aan jou de taak om aan hoogwaardige klanten de geweldige service van YSDS te laten zien. Een netwerk en ervaring in de logistiek is een pre, maar geen harde vereiste. Wat dat wél is, zijn business sense, een enorm sale gedreven mindset en een tomeloze dosis energie. 
Passie voor service is een must, net als zin hebben in een mooie uitgaging. YSDS heeft de ambitie om snel uit te breiden naar de landen om ons heen, dit geeft jou de mogelijkheid om persoonlijk en samen met het team te groeien.
 
Wie is YSDS en wat doen wij?
Special to you, Delivery by us: dat is de slogan van Your Special Delivery Service. Als een bedrijf of persoon iets wil versturen dat ‘gevoelig’, uitzonderlijk duur of op een andere manier bijzonder is, kloppen ze bij YSDS aan. Net als wanneer de bestemming niet gemakkelijk te bereiken is via de gangbare routes, maar deze toch zo snel mogelijk bereikt moet worden. Eigen vliegtuigen hebben zij niet; wel een enorm netwerk in de logistiek waaruit zij voor klanten de snelste en meest efficiënte oplossing destilleren, om vervolgens het hele traject van A tot Z te coördineren. Van pickup tot packaging, papierwerk (zoals douane documentatie), labeling, shipping, handling en tracking: YSDS neemt de klant alles uit handen.
 
Passie voor dienstverlening
De van oorsprong Zweedse scale-up begon in 2006 met het aanbieden van logistieke services voor verschillende industrieën. Ook al is de core business de afgelopen jaren hier en daar bijgeschaafd; de passie voor dienstverlening is altijd leidend gebleven. De extra mile lopen zij bij YSDS regelmatig; alles wat nodig is om ervoor te zorgen dat de bestelling op tijd de juiste bestemming bereikt. YSDS is een relatief klein bedrijf waar, verspreid over veertien vestigingen in negen landen, in totaal 110 mensen werken, aangestuurd vanuit het hoofdkantoor in Stockholm. Het Amsterdamse kantoor staat in Amsterdam-Noord en telt zeven enthousiaste, jonge medewerkers. Elk land wordt geleid door een Country Manager.
 
Nichemarkt: op maat gemaakte transportoplossingen
De focus van YSDS is de afgelopen jaren steeds meer toegespitst op een logistieke nichemarkt: bijzondere verzendingen. Variërend van kunstobjecten tot farmaceutische producten, Formule 1 onderdelen, kostbare IT-producten (drones, een hololens) –, Banksy schilderijen en alles daartussenin.
 
Ambitieuze groeiplannen
De komende drie jaar willen wij de omzet verdubbelen. Nieuwe markten aanboren en meer kantoren openen is onderdeel van de roadmap naar succes. De Nederlandse tak groeide afgelopen jaar met 30 procent. Die stijgende lijn moet doorgetrokken worden – liefst zo steil mogelijk. Dit kan alleen wanneer we de klant altijd op nummer één houden staan.

Locatie: Amsterdam, NH
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris vanaf: €3,000.00 EUR
Salaris tot: €3,500.00 EUR

Join the biggest SAAS company in Europe and be Part of the corporation  Visma Solutions Ltd, a Finnish 250+ employees company. Their Severa project management software is no. 1 in Finnish market with more than 1400 companies as customers. Now they are launching the same success story in the Netherlands.

Locatie: Amsterdam, NH
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris vanaf: €4,000.00 EUR
Salaris tot: €5,000.00 EUR

Onze opdrachtgever geeft al 30 jaar ICT een gezicht. Deze fullservice ICT–dienstverlener opereert vanuit twee vestigingen in verschillende branches. 

Ze begeleiden Nederlandse organisaties in het koppelen van bedrijfsdoelen aan een passende ICT oplossing om zo nog succesvoller te zijn.

Met een sterk klant- en oplossingsgericht DNA ontzorgen ruim 90 medewerkers samen de klanten. De organisatie laat zien dat succesvol digitaliseren mensenwerk is. Co-creatie is belangrijk voor de organisatie en dit komt dan ook tot uiting in het portfolio van: Moderne Werkplek, ICT Beheer en Advies, IT Security, Netwerk, Cloud en Hybride, IT Consultancy, Voip, Internet en Mobiel.

Daarnaast heeft de organisatie een eigen deskundige Software Unit (Software op Maat) waar klantspecifieke applicaties en speciale informatiekoppelingen worden ontwikkeld.

De kernwaarden: “initiatief nemen, eerlijk en oprecht, blijven ontwikkelen, betrokken, collectief willen winnen en trots op elkaar” typeren bij uitstek de wijze van werken.

Accountmanager (Medior)

De Accountmanager heeft ervaring in het positioneren van ICT oplossingen en zet enthousiasme voor het salesvak in om klanten succesvol te maken met ICT.

Je hebt een belangrijke rol bij het vermarkten en verpersoonlijken van de producten en diensten. Jouw primaire focus ligt op het verkopen van het gehele pakket aan ICT oplossingen en diensten. Zowel bestaande klanten (60%) als new business (40%). Door de persoonlijke relatie die jij met de klanten opbouwt weet jij altijd wat er speelt. Jouw klanten zien jou als een vertrouwde adviseur!

Klanten kunnen op jou bouwen en vertrouwen hierop. Door het échte gesprek aan te gaan met de klant, weet jij wat de klant nodig heeft. Je hebt een drive om de branches waarin jouw klanten zich bevinden echt te leren kennen en om trends en ontwikkelingen te doorgronden. Op deze manier kan jij de klanten proactief adviseren hoe ICT hieraan kan bijdragen.

In deze functie ben je verantwoordelijk van het idee tot het sluiten van de deal. Je krijgt ondersteuning van collega’s Sales Support (binnendienst), Pré Sales en de Sales Coördinator.

Jij

  • Hebt een afgeronde commerciële of bedrijfskundige HBO opleiding.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Aantoonbare kennis van het positioneren en verkopen van ICT oplossingen in de B-to-B markt (Maatwerk Software, Consultancy, Cloud, Managed Services en ICT-infrastructuur).
  • Uitstekende gesprekstechnieken, waarbij bij jou de focus ligt op luisteren i.p.v. zenden.
  • Een gezonde dosis lef, ondernemerschap, overtuigingskracht, oplossingsgericht en commercieel inzicht.
  • Een actief netwerk in de regio Zuid-West Nederland is een pre.

Wat je kan verwachten

  • Marktconform salaris en bonusregeling.
  • Een leaseauto.
  • Een telefoon.
  • Laptop naar keuze, zodat jij jouw werk zo goed mogelijk kunt uitvoeren.
  • Een functie waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid hebt.
  • Een informele en open werksfeer, met hele leuke en gemotiveerde collega’s.
Locatie: Bergen op Zoom, NB
Dienstverband: Vast
Status: Fulltime
Salaris vanaf: €3,000.00 EUR
Salaris tot: €4,000.00 EUR